Saturday, May 15, 2010

It's been a long time...

It's been a long time I haven't post anything in this blog..huhuh.. dunno whether taks empat, or malas, or what?? tulaa, masa awl2 haritu beria gell (gell means gile, tkcians definitely know this word..hehhe) nak bukak blog..org lain bukak blog, kite pon bukak blog..last2..hahhaha terperuk abt...ermm..about 5 months kot tak update pape..

So many things happened within this 5 months (ye ke 5 months??)..my bro and his family flew off to London in September last year, my mom pon dah p sana visit depa..then this June, it's my time to visit them..yeahh!!! first time ever pegi oversea..selalunye before this g over the sea je (Penang, Langkawi,etc..).. but this time, insya Allah, it would be my chance to step my foot on the English country..x sabarnyee..

Actually yg paling2 x sabar sekali nak tgk my new nephew yang lahir kat sana..Muhammad Nurhan Naqiuddin..adik Falah.. all this while asyik disogokkan dgn pics2 die je yg makin tembam dan tembun..but this time, again! boleh tgk live..can't wait laaa!!can't wait to see amanina n falah too sbb i know depa sekrg dh nak jadik mcm anak org puteh..speaking tak hengat!!hehehe..rindunyee mak iti kat budak2 tu..

Recently, my parents buat kenduri kesyukuran for my sister and akikah for Nurhan. she's just got offer from UIA to further her study. masuk matriks UIA..so mmg ramailaa org dtg hr tu..my brother yg dok kt penang pon blk together dgn my sis in law and Irdina.. Irdina sekarang mmg pandai ckp and pandai nyanyi..segala lagu korea yang budak2 ni ajar kt dia, semua dia leh hafal..siap menari lg..apa nak jadi dgn anak dara sorg ni...hahhaha..

Errmm..what else yaa..ermm....byk benda nk diceritakan..but, dah almost forgot..hahahha..teruk btol blogger sorg ni..xpela..till next time..jom layan pics Nurhan yg tembam dan tembun..together with his sis n bro..(ohh, falah skrg dh tukar nama..amanina dh tak panggil die "falah", dia panggil "brader"..not brother, but brader..hahahhahah, so cute!!)


Irdina dgn her tocang!!


Superman Boroi


Kakak, Nurhan and Brader


Mengeliat sama2...cute!!

0 comments:

Post a Comment